Galetes decorades II: Sugarbelle’s inspired cookies

Fa poc vaig descobrir la pàgina d’una pastisseria dels Estats Units:  Sugarbelle.

Aquests darrers dies dedico pràcticament la totalitat del meu temps lliure en dur a terme diferents tècniques, provar colors, fornejar masses i fent glassa per tal de  poder oferir unes galetes decorades “divinas de la muerte”, així que…¿I si practicava intentant dur a terme alguna de les idees de la pàgina d’aquesta pastisseria? ¿I si provava alguna de les tècniques que explica en els seus tutorials?…Bé, doncs aquest n’és el resultat!!

Imatge

Sugarbelle’s inspired cookies

Estic molt contenta de com m’han sortit ja que no fa ni 15 dies que m’he iniciat en el món de les galetes decorades!!!.

Thanks for your help, Sugarbelle!! : )

Anuncis

Deixa un comentari

