St. Valentine’s Day

Aquest matí m’he llevat i no ha estat fins que m’he assegut amb la tassa de cafè amb llet entre les mans que m’he adonat que avui és dijous, però també és Sant Valentí!

Aquesta tradició anglosaxona sento que m’és molt llunyana, no en tinc cap record d’infantesa ja que abans no se celebrava, i sincerament, segueixo sense celebrar aquest dia però reconec que tot i això, aquests dies m’he deixat endur per aquesta voràgine “Sant Valentinera” i no he pogut resistir-me a la temptació de fer cors de feltre, cors de galeta, cors roses, cors blaus, cors, cors i més cors!!

També hi ha cors que es queden penjats...

També hi ha cors que es queden penjats…

També hi ha cors que es queden penjats...

I mentre s’assequen al sol, renoven les seves forces

De fet tant és si vius o no aquest dia, en el fons d’una manera o altra tots caminem per la vida compartint el mateix desig, el de viure la única emoció capaç de guarir les ferides de la nostra ànima: Sentir-nos estimats…

Que tingueu un bon i amorós dia!!

Anuncis

Deixa un comentari

