DIY: Etiquetes per decorar els regals!!

Fullejant una revista, cuyo nombre no recuerdo ya que si no mencionaría, em vaig trobar amb un DIY que em va entusiasmar!
Fàcil, econòmic i capaç de donar-li als regals, que ja de per sí tenen tot un valor intrínsec, un va

Què necessitem??!

1 paquet de pasta per modelar que sequi a l’aire, (en podeu trobar  a botigues de manualitats i fins i tot al xino del barri!! I les que he trobat tant a una banda com a l’altra, no arriben als 3 €).
1 tallador de galetes que tingueu per casa
Paper vegetal o paper de forn
Corriol

Com ho fem??!

Agafem un tros de la pasta de modelar que hem comprat  i llegim les instruccions, ja que possiblement se us demanarà que us mulleu les mans o que humitegeu una mica la pasta, això dependrà del tipus de pasta i fabricant.

Posem aquest tros entre mig de dues fulles de paper vegetal o de paper de forn. Amb el corriol l’anem “amassant”, com si estiguéssim fent una massa de galetes. Per donar-li un punt més “natural” a tot plegat, vaig posar una mica d’espígol a la pasta i així mentre ho amassava l’espígol li anava donant un altre aire…

Un cop la veiem prou fina, el gruix ja dependrà de com us agradi més a vosaltres, agafarem el tallador de galetes que haguem triat i començarem a tallar les que seran les nostres etiquetes. Sí, sí, també les heu de tallar com si estiguéssim fent galetes. (Com veure-ho a la foto jo vaig triar un tallador en forma de cor).

Etiquetes

Un cop tinguem el nombre de futures etiquetes que volguem, les deixem “reposar” en algun lloc fins que estiguin totalment seques, (el temps de secat dependrà de lo gruixudes que les hagueu fet, en el meu cas i per cautel·la, les vaig deixar unes 36 hores). Us recomano també que si podeu deixar-les secar en una habitació ventilada millor, ja que és possible que la pasta desprengui una olor forta, (això ho notareu de seguida ja mentre les esteu amasant).

Et voilà!! Unes fantàstiques etiquetes que us entusiasmaran i que encantaran!!

Galetes Nico 015-1

Anuncis

Deixa un comentari

