L’aniversari de l’Ania

Fa uns dies va ser l’aniversari de l’Ania, 3 anyets complia!! (Super petitona!) Per celebrar aquest dia la seva mare em va demanar que preparés uns detallets amb els que poder obsequiar als seus companys de guarderia així que de seguida em vaig posar “manos a la obra”!!

Aquesta vegada van ser els Globus, alguns dolços i unes galetes decorades les que conformarien el detall:

Detallets Ania

I com que  crec que un bon embolcall pot ser la “guinda” del detall, vaig posar-me a decorar les bossetes com una “loca”!!!

Que si unes llunetes blaves per aquí, unes altres de taronges per allà, uns globus aquí, uns altres allà…

 

Ania II

No, no estaven acabats, eren prop de les 22h del vespre, (em llevo abans de les 6h cada dia…),  però els detalls no eren tal i com jo els tenia al cap, els hi mancava alguna cosa…Faltava quelcom que els hi conferís el toc final…

Ania III

Les etiquetes amb el nom de l’Ania i unes pincetes decorades amb marietes li donaven als detalls aquest punt que hi mancava!

Ara sí, havia acabat els detallets!! 🙂

Anuncis

Deixa un comentari

