Brownie amb pastís de formatge i gerds

Fa uns mesos vaig experimentar amb la recepta que vaig trobar al llibre Las recetas de la pastelería Hummingbird, un llibre d’allò més recomenable pels que us agrada fer dolços, en aquest cas el brownie tenia més aspecte de pastís que de brownie, així que el vaig dur de postre a un dinar i va volar!
Aquest cop vaig voler provar amb una altra recepta, buscava alguna cosa, com ho diria?…”Més guerrera”, més tipus dolç del que m’agrada fer a mi, d’aquells que veus i sents tot seguit que l’has de tastar i que vols aturar-te uns instants i assaborir-lo…Uhmmmm…

Brownie 3

Voltant per una llibreria del barri del Raval de Barcelona em vaig trobar amb un parell de llibres dels que em vaig enamorar en veure’ls, un d’ells era Un dulce en Londres, llibre del que adaptat una mica al meu gust aquesta recepta: Traient d’aquí, posant d’allà…

Brownie 5

La flaire que feia ho deia tot així que l’he dut a la feina per esmorzar i ha estat tot un èxit!! No en va quedar ni  un trosset!!!

I després d’haver fet aquest brownie dues vegades i haver comprovat lo bé que combinen aquests sabors, tinc ja dins del meu cap com vull que sigui  la propera vegada que el faci, un brownie  ja totalment adaptat a la meva manera de fer i de sentir…

Anuncis

2 thoughts on “Brownie amb pastís de formatge i gerds

  1. Me encanta hacer brownie pero nunca le he añadido frutos rojos, ¡qué buena idea! ¡Enhorabuena por el blog! Y gracias por pasar por Experiencias de colores 😀 Será fantástico saber si finalmente haces las piruletas de rosas. ¡Feliz semana!

Deixa un comentari

