Pastís de pastanagues

L’altre dia un amic em va convidar a dinar a casa seva, – Què vols que porti per prendre amb el cafè?-, li vaig preguntar, no va trigar ni un segon en respondre’m: Pastís de Pastanagues, Pastís de Pastanagues!!, em va dir…

El pastís de pastanagues és un dels pastissos que més m’agrada fer, m’encanta el seu sabor i el fet que encara avui dia, aquest clàssic anglès, segueix sent per molta gent tot un descobriment. L’he fet ja força vegades i sempre ha tingut molt d’èxit, això em dona la suficient seguretat com per anar provant a la recerca de l’equilibri de dolçor ideal entre el bescuit i el glacejat.

Pastís de Pastanagues 1

Aquesta vegada vaig aconseguir trobar un glacejat que, fins ara, és el que més m’ha convençut, això sí, seguiré provant i experimentant fins que trobi el que tota orgullosa pugui anomenar com: “El MEU Pastís de Pastanagues”!!!!

Pastís pastanagues 2

Anuncis

Deixa un comentari

