“Jammy Dodgers” a la meva manera…

En un d’aquests “famosos” llibres dels que sempre us parlo que corren per la meva mini casa, vaig trobar unes galetes que no sabia ni com es deien, després ja tot llegint vaig veure que s’anomenen “Jammy Dodgers” i que són una marca de galetes britàniques que duen melmelada dins, em va semblar tan bona idea poder fer missatges amb unes galetes diferents a les que estic acostumada a fer, que vaig esperar el moment ideal per fer-les.

Jammy Dodgers 1

Vaig anar a la recerca de tots els ingredients i quan estava a punt de començar em vaig adonar que en el llibre hi havia una errata, no indicaven ni la quantitat de mantega ni la quantitat de sucre!! : O!! (És per això que no us indico el nom del llibre, no sé, em semblaria una mica lleig…).

Després del primer moment vaig pensar: Has fet un munt de galetes! Pots fer-les perfectament sense saber les mides, posa-hi la quantitat que tu creus és la ideal i ja!

I així vaig fer aquestes galetes, unes galetes tipus shortbread que duien la quantitat de sucre que considero han de dur, ja que després es farceixen amb melmelada i pel damunt hi pensava posar sucre en pòls, i com ja sabeu, crec que la gracia de tot està en trobar l’equilibri, les coses massa dolces, tal i com passa a la vida, acaben cansant…

Jammy Dodgers 2

Anuncis

Deixa un comentari

