Cookies

Aquesta setmana he pogut gaudir durant un parell de dies de la companyia de la meva neboda Tafita. Una de les coses que li feia il·lusió que féssim era galetes, així que se’m va acudir experimentar amb les típiques Cookies novaiorqueses, fins dijous passat mai havia provat a fer-ne però després del resultat us asseguro  no només que les tornaré a fer, sinó que ja gosaré a experimentar afegint-hi algun que altre ingredient a la recerca de la Cookie perfecta o quasi

Cookies

La recepta la vaig basar novament en el llibre que s’està convertint en una mena de “manual” de dolços nord-americans, Un dulce en Nueva York, dolços que d’altra banda m’entusiasmen ja que em semblen d’allò més “guerreros” i això m’encanta! Dir-vos però que, com sempre, vaig reduir força les mides de sucre i vaig fer servir únicament sucre integral de canya per preparar-les ja que per mi és important trobar un equilibri de dolçor en tot allò que preparo, o al menys, intentar trobar-lo.

Cookies 3

Anuncis

Deixa un comentari

