Arriba la festa de “La Castanyada”, el Samhain o Halloween…

D’aquí uns dies arribarà la nit de les ànimes, de les bruixes o dels difunts…La nit en la que les fronteres del món dels morts i dels vius es desdibuixa…

I mentre arriba em trobo preparant els dolços per la festa de la nit de Halloween, de moment però, com que m’agrada fer les coses recents i de moment puc permetre’m el no congelar masses ni res, només tinc enllestides les galetes, que tal i com la ocasió ho demana, són menys “dolces” i més “terrorífiques” jeje!! ; )

Terrorifiques

M’he divertit un munt preparant totes aquestes galetes ja que fins ara, no havia celebrat mai la nit de Halloween, sí, feia la castanyada però la vivia de manera més familiar i em resistia a celebrar aquesta festivitat que forma part d’una tradició americana, però al final hi he caigut, m’he adonat que tot i que amb formes diferents tots celebrem el mateix així que què més dona si li diem Halloween o la nit de Tots Sants? Si la qüestió és celebrar-ho!!

Fantasma

El fantasma, la carbassa i les làpides són les galetes “halloweenenses” de les que més orgullosa em sento!! Els fantasmes els he fet amb massa de xocolata, així contrasta el color blanc del “llençol fantasmal” amb el color de la massa.

Carbassa

Això sí, en cap cas he volgut fer res que visualment resultés fastigós o horrible, ja que són dolços i a mi em sembla que un ha de tenir ganes de tastar-los i han de ser graciosos a la vista!!

Lapides

Ara encara em resta feina per fer, he de preparar cakepops i cupcakes que segueixin amb aquesta temàtica així que d’aquí uns dies us els ensenyo!! 🙂

Anuncis

Deixa un comentari

