Halloween 2013

Fa uns dies us presentava les galetes decorades que vaig preparar per la festa de Halloween de la setmana passada, el que encara no us he ensenyat són la resta de dolços temàtics que vaig dur a la festa i que, afortunadament, van ser tot un èxit!! 🙂

M’encanta que, com a la vida, hi hagi varietat en els dolços i preparar només galetes no era una idea que m’entusiasmés massa així que em vaig tornar una mica “loca” i vaig anar treient idees d’aquí i d’allà fins que vaig aconseguir el que volia: Una petita taula de dolços que tenien un punt en comú, la temàtica “Halloweenense”!

De carbassa 2

En el llibre  Cupcakes de la Primrose Bakery, vaig trobar aquesta recepta, la dels cupcakes de carbassa i jo, que sóc fan  de carbasses i boniatos, vaig pensar: Això ho he de fer!!!

El resultat? Uns cupcakes que resulten flonjos i suaus, ja que el puré de carbassa els hi proporciona un punt humit i, el toc de canyella de la crema que els decora els converteix en una autèntica delícia!!…

Cupcakes carbassa 3

Seguint la línea dels cupcakes, vaig trobar un pack de Wilton que contenia ulls de sucre i unes tires de xuxes blanques que permetien decorar-los com si fossin mòmies…Uhm…quina idea més bona!! Així que vaig posar-me a preparar uns cupcakes de vainilla que vaig recobrir amb una mica de cremeta bàsica de vainilla per tal que els ulls i les xuxes quedessin perfectes!!

Momies

I, finalment, pels convidats més petits i fins i tot pels no tan petits…Vaig preparar uns Cake Pops en forma de carbassa, o al menys intentant que tinguessin forma de carbassa…

Van ser els meus primers Cake Pops i el primer cop que feia servir Candy Melts i la veritat, em va resultar més complicat del que pensava…Espero que els propers, que prepararé d’aquí un parell de setmanes, em surtin tal i com els tinc al cap!!!

Les carbassetes

Les galetes no us les torno a penjar que les teniu en el post anterior i no es tracta de ser plasta i anar penjant i penjant un cop i un altre les mateixes fotos…

Fins aquí la meva primera experìència “Halloweenense”, espero que l’any vinent més i millor!! ; )

Anuncis

Deixa un comentari

