La festa d’en David

Avui en David celebrava el seu aniversari amb la familia i, la seva mare, me va demanar que li preparés algunes cosetes dolces però que sortissin una mica de la norma, que tinguessin un punt d’originalitat i que al primer cop d’ull cridessin l’atenció de manera que ahir, esperant la visita de la Sra. Inspiració, vaig posar-me a fer totes aquestes coses…

Pels més petits uns “gotets” plens de gominoles que ben mirats, tenen un punt vintage…

Xuxes Arreglades

Semblen un batut d’aquells americans que veiem a les pelis i encara que no es vegi,   aquests gotets són plens de “xuxes”!!

Xuxes Arreglades 4

 

Tot seguit em vaig posar a preparar uns Marshmallows coberts amb xocolata…Uhmmm…

Marshmallows Arreglats 2

En volia 24 i per tal que hi hagués colors i sabors diferents, en vaig fer de tres tipus: Xocolata negra i coco, xocolata blanca amb fideuets de xoco i xoco de color rosa…

Marshmallows Arreglats 1

 

El passat dilluns vaig rebre uns motllos per fer piruletes de xoco així que, no em podia resistir i vaig aprofitar la benentesa per preparar unes piruletes amb forma de bigoti i de llabis…

Piruletes Arreglades 2

 

Així els nens no només se les poden menjar, també es poden fer fotos divertides amb elles!!

Piruletes Arreglades1

 

Els hi he preparat també uns cupcakes de pastanaga amb crema de formatge, unes Cookies a l’estil NY i unes galetes de “Lacasitos”…Això sí, crec que tot això mereix un post a part i, tot i que sé que darrerament entro molt poquet, intentaré postejar-ho ben aviat i penjar-vos també alguna de les receptes que em tenen el cor robat…

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

