Ha arribat la primavera!!! I amb ella les alergies, les astenies i…no desesperem!! Que també han arribat les flors!!!! ; )

Darrerament m’he anat enganxant a fer cupcakes, però no cupcakes impossibles plens de glamour i que sembla un pecat menjar-se’ls, no, aquests no…Per començar, no me’n sortiria i per acabar perquè m’encanta fer coses que a simple vista vinguin ganes de tastar-les!!…
Així que sí, aquest post va de cupcakes, concretament d’uns cupcakes ben primaverals i “abrilencs”, uns cupcakes de roses!!!

Personalment he de dir que el seu sabor m’ha captivat: subtil, suau, delicat…uhmmm…Això sí, no crec que sigui un sabor apte per tots els gustos ja que no és gens típic, però a mi, que m’encanta tastar platets i sabors m’ha encantat de tal manera que ara ja estic boja per preparar un pastís de roses pel dia de la Mona!!… : P

Cupcakes de Rosa 2

La recepta la vaig acabar fent una mica a la meva manera tot i que em vaig basar molt en la del llibre de Cupcakes de la Primrose Bakery però alguna cosa no em convencia, em donava la sensació que el muffin quedaria una mica sec i que tal vegada el sabor de roses seria massa subtil  ja que a la massa només s’hi posava una mica d’aigua de roses…No us puc dir ni que sí ni que no i segurament això és només una percepció meva perquè aquestes noies són unes cracks i sempre que he provat alguna recepta seva, ha sortit genial,  però després de donar-hi voltes i voltes i voltes vaig optar per substituir l’aigua de roses de la massa per pasta de roses i davant aquesta percepció meva de sequedat, vaig incloure a la recepta una miqueta d’oli de girasol…

Cupcakes de Rosa 1

El resultat?…Una massa suau i flonja, gens seca i amb un sabor de rosa…uhm…boníssim…

Pel buttercream sí que vaig fer servir la seva recepta, que porta aigua de roses, però com sempre vaig minvar la quantitat de sucre que si no és massa!!!…

I, donat que tot just ahir vaig passar a formar part de la llarguíííííííííííííííííííííssima llista d’aturats, disposaré de més temps de manera que espero anar postejant una mica més, experimentant encara més i penjant-vos alguna d’aquestes receptes… ; )

Us deixo per avui que  em toca emprendre un nou camí i abans de començar a caminar, he de saber on vull anar… : )

Anuncis

Deixa un comentari

