Princeses, cavallers, llibres i roses…Sí, sí, sí, Sant Jordi ja està aquí!!!

Aquests dies vaig mirant d’inspirar-me per decorar les galetes decorades de Sant Jordi que estic preparant…
Encara no les tinc totes enllestides, les princeses i els cavallers no m’acaben de convèncer, no tenia la idea de com les volia massa clara al meu cap i no m’han quedat com volia, però bé, us les ensenyo perquè les pobres princeses s’ho mereixen, ja han estat massa temps presses de dracs!! ; )

Princeses, cavallers, llibres i roses...Sí, sí, sí, Sant Jordi ja està aquí!!!

Aquests  llibres fets amb una massa de galeta de xocolata, són aptes per tots els públics! ; )

Princesa 222

Aish…aquelles princeses de llegenda, oferides com a sacrifici al drac per tenir-lo content  i que deixés tranquil al poble…ben mirat, tot i que ara no hi ha grans castells ni dracs de color verd, aquest model de comportament diria que no passa de moda… 😛

Llibres 2

 

Anuncis

Deixa un comentari

