Cookies amb estil propi o el meu estil CookieNaif!! ;)

El pare de la Jessica feia 60 anys i com li agraden força els dolços, em van demanar li preparés una caixeta amb galetes decorades. La que us escriu té ansia “creadora”! Imagino coses dins el meu cap i després els hi dono forma convertint-les en galetes o el que sigui! Què vull dir amb això?…Doncs que no m’agrada fer sempre el mateix i encara que un cumple és un cumple, no volia repetir repertori “galletil”! Que cada persona és un món i no hi ha res com fer cosetes diferents per cada persona!!! Entre això i que estic a la recerca del meu estil “cookitero o galletero”, o més ben dit, estic trobant el meu estil “cookietero” , cosa de la que estic enoooooooormement contenta, vaig decidir crear un pack de galetes diferents a les que us tinc acostumats, unes galetes amb estil propi o al meu estil “CookieNaif”!! ; )

Pastís Naif

Més que galetes decorades diria que són: Galetes Il·lustrades!! jeje!

Felicitats Naif

Un regalet ben dolç!

Cookie Gift I

I com sempre, fetes amb molt, molt de Love!! ❤

Amb molt de love Naif

Anuncis

Deixa un comentari

