Red Velvet o ¿cómo es posible que esté tan tremendo??!…

Doncs sí, fa un parell de dies vaig fer el meu primer Red Velvet. És un pastís que vull preparar pel cumple del fill d’una amiga i abans de fer-lo per una data tan assenyalada, havia de tastar-lo… El resultat?…Increible! Crec que fins ara cap pastís m’havia agradat tant com aquest, (bé, tret del meu estimadíssim Carrot Cake, claro está!).

Red Velvet1

El bescuit és flonjo, la crema de formatge espectacular, i la barreja de tots dos…buf…TREMENDA!!!

Red Velvet 2

Evidentment no me’l podia menjar soleta, sinó a aquest pas encara sortiré rodolant pels carrers i quan em veieu ni em saludareu per què directament passaré a tota velocitat rodolant carrer avall…El pastís el vaig compartir i aquest matí m’he endut una sorpresa enorme quan he vist a l’Instagram un comentari que deia: “Delicioso! Es el mejor pastel que he comido en mi vida!!!”

Red Velvet4

No sé què més us puc dir a part que des del moment en que em vaig posar el primer trosset a la boca, el Red Velvet va passar a formar part del meu TOP FIVE de pastissos!!! Senzillament boníssim!!

Red Velvet5

 

Anuncis

Deixa un comentari

