El meu primer pastís de fondant

Sempre he tingut certa recança en fer servir fondant en les meves creacions, això és perquè penso que els pastissos, cupcakes i dolços diversos han de ser plaents, han de tenir el mateix bon gust que ens imaginem que tenen quan els veiem i el fondant, bé, el fondant ens dona molt de joc a les persones d’esperit creatiu però pot resultar decebedor si un no l’ha tastat mai i encara més si el bescuit i el farcit del pastís resulta excessivament dolç…És per això que fins ara, mai havia volgut fer-lo servir en els meus treballs, però crec que si el pastís està equilibrat de dolçor i si expliquem què és el fondant i en quines ocasions aquest tipus de pastís pot ser el regal ideal, podem acabar convertint un pastís d’aquells de “madre mía, qué buena pinta!” en un “Oh!! qué bonito!! Y está riquísimo!” Suposo que només es tracta de seguir sent honestos amb nosaltres mateixos i per tant, de ser-ho també amb el que fem…

Me dejo ya de rollos y passo a ensenyar-vos el meu primer pastís de fondant!! Sincerament, tot i “las grietas e imperfecciones varias”, trobo que per ser el primer cop que treballo amb aquest producte, m’ha quedat un pastís força mono, no?! 😉

Pastis de fondant

Em va agradar molt fer-lo!

Pastis de fondant2

I a tú, què et sembla tot plegat?…

Anuncis

Deixa un comentari

